یک ژنرال ارشد آمریکایی دیگر هم از پنتاگون می رود
به گزارش سیاسی، فرمانده ارتش آمریکا در اروپا و آفریقا به زودی بازنشستگی خودرا اعلام می کند.
به گزارش سیاسی به نقل از ای بی سی، یک ژنرال ارشد دیگر در پنتاگون از وزارت جنگ این کشور خواهد رفت.
بر اساس اعلام این رسانه، انتظار می رود ژنرال «کریس دوناهو» (Chris Donahue) بزودی بازنشستگی خویش را اعلام نماید.
وی در ۱۸ ماه گذشته بعنوان فرمانده ارتش ایالات متحده در اروپا و آفریقا خدمت کرده است.
سابقه کاری گسترده ژنرال «کریس دوناهو» شامل فرماندهی نیروی دلتای نخبه ارتش و لشکر ۸۲ هوابرد در فورت براگ است.
کناره گیری وی از قدرت در حالی صورت می گیرد که پیت هگست وزیر جنگ آمریکا مدتی است که از خانه تکانی و تغییرات گسترده در این وزارت سخن گفته و در صدد کنارگذاشتن افسران و ژنرال هایی است که از دستورات عجیب، خرق الساعه و غیرقانونی وی مانند تجاوز به ایران اطاعت نمی کنند.
گفتنی است که وزارت جنگ آمریکا پیش تر از استعفای جان فیلن، رئیس اداره نیروی دریایی در این وزارت خانه اطلاع داده بود. به تازگی هم فاکس نیوز از کناره گیری رئیس کل گشت مرزی آمریکا اطلاع داد.
بطور خلاصه، بنا بر اعلام این رسانه، انتظار می رود ژنرال کریس دوناهو (Chris Donahue) بزودی بازنشستگی خویش را اعلام نماید.
منبع: sease.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب